JAK ZŁOŻYĆ
ZAMÓWIENIE NA ARTPRODUCTS?
Na
ARTproducts można zamówić крафтовые (markowe) towary wyprodukowane w fabryce
lub indywidualnymi mistrzami (rzemieślników). A także można zamówić towar w
szkic "na Indywidualne zamówienie".
- każdy sprzedawca dostarcza i sprzedaje swoje produkty we własnym
zakresie: sam określa ceny, zasady swojego sklepu, warunki dostawy i płatności
swoich towarów. Kupujesz wyroby u sprzedawców bezpośrednio;
- tak jak sprzedawcy znajdują się w różnych krajach i regionach,
kwota dostawy w każdym przypadku zależy od odległości i taryf usług dostawy;
- na wszelkie pytania na temat produktu, jego właściwości i cechy
może odpowiedzieć tylko sprzedający. Wszystkie szczegóły można sprawdzić w
korespondencji ze sprzedającym po wysłaniu zamówienia w częściach zamówienia,
forma "Dyskusja" lub skontaktuj się poprzez formularz
"Pytanie-odpowiedź" do wysłania zapytania.
- w celu obopólnej bezpieczeństwa i niezawodności dokonywanie
zakupów jest dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów. Tworzenie konta —
prosta i szybka procedura.
Znalazłem towar i chcę kupić, jak dokonać zakupu?
1. Na stronie
produktu należy zapoznać się z możliwymi opcjami płatności i dostawy.
Tak jak na platformie prezentowane są różne sprzedawcy, warunki mogą się
różnić. Jeśli pytania będą — wszystkie szczegóły można sprawdzić w
korespondencji.
2. Włóż produkt
do Koszyka: przycisk
KUPIĆzawsze
jest obok niego.
Jeśli taka przycisku nie oznacza, ze towaru nie ma w magazynie, w tym przypadku
można zrobić sprzedawcy zamówienie na wykonanie "Zamówić".
3. Przejdź do
Koszyka, aby dokonać zakupów:
a) wprowadź miasto dostawy;
b) wybierz sposób dostawy.
Jeśli sprzedawca wskazywał koszt wysyłki, to w koszyku kwota transakcji liczy
automatycznie. Jeśli sprzedawca nie ustalił cenę za wysyłkę, napisz do niego
wiadomość i zapytaj o cenę.
4. Przejdź do
następnego kroku i wprowadź dane do wysyłki: imię i NAZWISKO, adres, telefon
kontaktowy.
5. W ostatnim
kroku sprawdź swoje zamówienie i potwierdź zakup.
Tutaj możesz napisać komentarz: jakieś wyjaśnienie i wyjaśnienia dotyczące
wysokości, opakowaniach itp.
6. Sprzedawca
otrzyma powiadomienie o nowym zamówieniu od razu. Opłaty można dokonać tylko
wtedy, gdy sprzedawca potwierdzi możliwość realizacji zamówienia. Status ją
zmieni się na "Oczekuje na płatność". Wybierz wygodny sposób
płatności i dokonaj płatności.
Jak zamówić indywidualne zamówienie?
Na
ARTproducts można nie tylko kupić крафтовые towary prezentowane w Katalogu, ale
i zamówić u konkretnego sprzedawcy wykonanie indywidualnego projektu dla swojej
idei.
Jak zrobić sprzedawcy indywidualne zamówienie?
1. Przejdź do
sklepu wybranego sprzedawcy. Aby to zrobić, kliknij na jego nazwę.
W sklepie wybierz opcjęIndywidualne
zamówienie
.
Opisz nam
swoje życzenia do zamówienia, załączyć szkic projektu lub produktu i kliknij
Wyślij.
2.
Sprzedawcy przyjdzie powiadomienie o zamówieniu, a on ci przygotuje państwu
swoją ofertę. W korespondencji można omówić szczegóły, umów o cenie i
согласуете wszystkie warunki.
3.
Sprzedawca wystawia zamówienie na półkę, gdzie zapisze wszystkie szczegóły
zamówienia i uzgodnione warunki dostawy. Po za tym transakcja zostanie
zatwierdzona oficjalnie, że pozwoli nam w razie czego chronić interesy
zamawiającego. Koniecznie poczekaj na potwierdzenie zamówienia przez
sprzedawcę, status zamówienia –"Oczekuje na płatność", przed
dokonaniem płatności.
4. Wszystkie
informacje dotyczące zamówienia (życzenia, korespondencja ze sprzedającym,
status zamówienia) zawsze jest dostępny w dziale
Zamówienia.
Jak zrezygnować z indywidualnego zamówienia?
Dopóki
zamówienie nie został jeszcze przyjęty przez sprzedawcę (status "Przyjęte
w pracy"), masz możliwość, aby go anulować. Przejdź do sekcji
Zamówienia, wybierz
zamówienie i napisz wiadomość do sprzedawcy że on anulował zamówienie (status
"Anulowane").
Jakie sposoby komunikacji z dostawcami są dostępne na platformie?
Istnieje
możliwość wyboru wygodny kanał komunikacji: online-czat, audio połączenie lub
połączenia wideo, przy tym nie trzeba instalować dodatkowe narzędzia. Wszystko
odbywa się przez platformę, ale pod warunkiem, że sprzedający nie jest
ustawiony dane kanały komunikacji. By dowiedzieć się dostępne kanały
komunikacji sprzedawcy, należy rozwinąć zakładkę "komunikacja" w
karcie towaru.
Jak prowadzona jest praca z zamówieniami na platformie?
Klient,
wybierając produkt (lub tworząc zapytanie na wykonanie według własnego szkicu)
wysyła zapytanie do sprzedawcy w celu ustalenia szczegółów. Sprzedawca
przyjmuje zamówienie przelewem w status "Gotowy do zapłaty" lub
omawia kwestie sporne przed przyjęciem zamówienia w pracy. Po zatwierdzeniu
zamówienia klient płaci zaliczkę, a sprzedawca tłumaczy zamówienie w pracy.
Po
wykonaniu zamówienia, sprzedający zmienia status zamówienia na "oczekuje
na płatność", po czym klient posiada drugą część zapłaty. Na życzenie
klienta sprzedawca może przed wypłatą drugiej części pokazać gotowość do
zamówienia (zdjęcia, wideo demonstracja). Po zaakceptowaniu płatności
sprzedawca dokonuje wysyłki w TK lub przygotowuje towar do самовывозу.
Po
otrzymaniu towaru klient potwierdza zgodność wykonanego zamówienia, tłumacząc
statusu zamówienia na "Przyjęte przez kupującego" po tym roszczenia
nie będą rozpatrywane.
Jakie terminy wykonania produktu?
Terminy wykonania określa producent indywidualnie dla swoich
towarów. Jeśli towar jest w magazynie, to podaje się termin 1 dzień (czas
przygotowania do wysyłki). Termin ten jest określony w karcie towaru.
Płatność i dostawa
Zwrot i wymiana